onsdag 11. februar 2009

bærekraftig handlenett.

i dag lagde vi en haug med skisser !
skulle få handlenettet til å se bra ut på en billig måte.
alle brukte ark, å lagde en prototype som ble mer eller mindre bra for alle.
" klipp & lim " ble vel mest brukt, bare at i stede for lim, brukte vi teip.
alle som ble ferdige fikk fine prototyper.
Noen fikk søte små, mens andre fikk store & fine. alt fra hva du valgte selv.
så tok vi bilder, så vi kunne legge dem inn på dataen, får så å legge dem ut her,
( noe som kommer senere når jeg får lagt over. )

vi begynte 10 i dag, noe som gjorde arbeids dagen vår kortere,
å jeg fikk i tillegg 1 matte time, '
så jeg har bare hatt 2 timer med produksjon i dag.
noe som har gjort at jeg ikke har fått startet på prototypen senere,
men den kommer når jeg får ordnet det.
både bildet og mer om hvordan vi lagde den osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar